مشاور و مدرس بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ

مشاور و مجری طرح های بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ

مشاور و مدرس بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ

مشاور و مجری طرح های بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ

معرفی مدیر عامل
استاد علی خویه

مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

برای آشنایی به خدمات ما به سایت Khooyeh.ir مراجعه کنید
تماس با ما:

صفحه اینستاگرام instagram.com/khooyeh.ir

شماره تماس با مدیر برنامه استاد خویه
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
۰۲۱۲۶۷۱۱۲۷۱
تهران ، خیابان نیاوران ( باهنر)، بعد از پمپ بنزین، کوچه رفیعی، پلاک ۵
شماره تماس مستقیم با علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

http://negotiation.blog.ir/
آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

http://khooyeh.com/
آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

http://brandengineering.blog.ir/
مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

http://saleschool.blogfa.com/
آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

کارگاه آموزشی نورو مارکتینگ ( بازاریابی عصبی و حسی)

مدرس استاد علی خویه و همکاران

www.khooyeh.ir   

www.khooyeh.com

http://neuromarketing.blogfa.com/

09122991608

سرفصل های کارگاه آموزشی نورو مارکتینگ بازاریابی عصبی رفتاری

"نورومارکتینگ یا بازاریابی پایه چیست؟"

نورو مارکتینگ چیست و چگونه عمل می کند

بازاریابی عصبی و نورو مارکتینگ
"مبانی نورومارکتینگ؛ نورومارکتینگ دانشی میان‌رشته‌ای"

چگونگی پیاده سازی نورو مارکتینگ در کسب و کار خود
"ساختارشناسی مغز از دید نورومارکتینگ"

"کاربردهای نورومارکتینگ"
اهمیت و ضرورت نورو مارکتینگ در بنگاه اقتصادی  و کسب و کار ها

استراتژی های نورو مارکتینگ

"نورومارکتینگ؛ ابزاری در دست کسب‌و‌کارهای کوچک"

"دستگاه ها و ابزارهای نورومارکتینگ"

متد ها وروش های اجرایی نورو مارکتینگ
  مطالعات موردی؛ کدام شرکتها از نورومارکتینگ استفاده می‌کنند؟"

مدت دوره: 8 ساعت و 16 ساعت بر حسب نیاز شرکت و سازمان


برچسب‌ها: کارگاه آموزشی نورو مارکتینگ, بازاریابی عصبی و حسی
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق آموزش اجرا ]
تیم تحقیقاتی آموزشی اجرایی جهان فکر افزار

که ترکیبی از اساتید دانشگاه مدیران اجرایی کارشناسان و متخصصان امر فروش و بازاریابی می باشند با استفاده از سیستم های مدرن و به روز و اجرای فرایندها و برنامه های مختلف مهندسی فروش و آموزش های مستمر و اثربخش حین کار و در محل شرکت شما فروش شما را متحول می کند

دو صد گفته چو نیم کردار نیست

کار ما را در عمل مشاهده کنید تغییرات را از نزدیک احساس کنید این تیم مشتمل بر مدیران اجرایی است که سالیان سال در شرکت های مختلف و بزرگ تجربه فروش بهبود فروش و بازاریابی شرکت های بزرگ را داشته اند

 

به ما بپیوندید http://www.khooyeh.com/


برچسب‌ها: افزایش فروش, تحول فروش, شکستن مرزهای فروش, بهبود فروش, مهندسی فروش
  • علی خویه

مشاور بازاریابی و فروش یا مدیر بازاریابی و فروش

علی خویه | سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۱۹ ق.ظ
به نظر شما اگر قرار باشد در بازاریابی و فروش شرکت خود تحولی ایجاد کنید کدام گزینه را انتخاب می کنید یک مشاور یا یک مدیر، تفاوت این دو در چیست و هرکدام چه مزیت ها و اهمیتی دارند؟

کدام یک از این دو می توانند برای سازمان یا شرکت شما مفید باشند؟

یک دکتر یا مشاور بازاریابی چه نقش هایی دارد؟

آیا داشتن یک مشاور بازاریابی و فروش در شرکت هزینه زا است؟

  • علی خویه