مشاور و مدرس بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ

مشاور و مجری طرح های بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ

مشاور و مدرس بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ

مشاور و مجری طرح های بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ

معرفی مدیر عامل
استاد علی خویه

مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

برای آشنایی به خدمات ما به سایت Khooyeh.ir مراجعه کنید
تماس با ما:

صفحه اینستاگرام instagram.com/khooyeh.ir

شماره تماس با مدیر برنامه استاد خویه
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
۰۲۱۲۶۷۱۱۲۷۱
تهران ، خیابان نیاوران ( باهنر)، بعد از پمپ بنزین، کوچه رفیعی، پلاک ۵
شماره تماس مستقیم با علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

http://negotiation.blog.ir/
آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

http://khooyeh.com/
آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

http://brandengineering.blog.ir/
مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

http://saleschool.blogfa.com/
آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

راه درست برای پیش بردن یک مصاحبه شغلی

علی خویه | يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۷ ب.ظ

راه درست برای پیش بردن یک مصاحبه شغلی

 

نکته کلیدی در یک مصاحبه شغلی این است که اطمینان حاصل شود که متقاضی شغل دارای مهارت های ضروری مورد نظر می باشد و می تواند برای شرکت سودآوری داشته باشد. ولی چطور می توانید اطمینان حاصل کنید چیزی که یک متقاضی ادعای دانستن آنرا می کند واقعا در عمل هم می داند؟

در طی چند سال، من نمرات متقاضیان را بررسی کردم. ارتکاب اشتباه می تواند بسیار گران تمام شود.

پس تکنیکی که استفاده کردیم برای یافتن مصاحبه تشریحی رفتاری یا BDI بود. تکنیکی که در دهه 80 میلادی به عنوان یک روش بسیار موثر برای ارزشیابی کردن استخدامی های بالقوه پیشگام شد.

بنیاد ها و اساس BDI بدین صورت معنی می دهد که بطور مرتب بپرسید "چطور آنرا انجام دادی؟ یا چرا؟" و کمک به شما می کند که سوالاتی بپرسید که متقاضیان بتوانند جواب دهند.

آنها می توانند فرایند غیر راحت و مشکلی باشند ولی به صورت خیلی واضحی به شما نشان می دهند که دانش و مهارت متقاضیان کار، چه اندازه ای می باشد.

اگر می توانید، برای هر مصاحبه، 2 مصاحبه گر بگذارید. یکی از آن ها سوالات را بپرسد و دیگری به دقت گوش کند که افراد متقاضی چه می گویند.

بسیار مشکل است که صحبت های متقاضیان را هم زمان هم گوش دهید و هم آنالیز کنید، اگر دارید یک مصاحبه فشرده و سخت را به پیش می برید.

بیشتر از اینکه بخواهید روی همه مهارت هایی که متقاضیان ادعای آن ها را دارند بررسی کنید، در هر مصاحبه یکی از مهارت هایی که مطابق موضوع تخصصی مورد نظرتان است را مطرح کنید.

سپس اجازه دهید که مصاحبه کننده با آن موضوع تخصصی پیش برود. در هر مصاحبه ای که من انجام می دهم، از متقاضی می خواهم که یک مثال خاص در مورد مهارت مورد نظر برای من عنوان کند.

بعد از او می خواهم که همان مثال را در مصاحبه بعدی بزند. اگر او این کار را کرد شما یک احساس درستی از اینکه متقاضی یک تجربه (BRED!) داشته، بدست می آورید.

از این اطمینان بیابید که تا زمانیکه فکر، احساسات، و ذهن شما سر زنده و سرحال است، مصاحبه متقاضی را به خاطر سپرده اید.

اگر زمان زیادی بگذرد، شما جزییات مصاحبه را فراموش خواهید کرد. تکنیک BDI اجزای تشکیل دهنده بیشتری دارد، ولی این هایی که گفتیم اصول آن هستند. اگر مایلید که بیشتر در مورد BDI یاد بگیرید، کلاس های قابل دسترسی هستند که DBI را آموزش بدهند. با جزییات بیشتری که ما ارایه می دهیم، شما قابلیت استخدام کردن بیشتری نسبت به مدل های قدیمی کسب خواهید کرد.

  • علی خویه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher
مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher مدرس بازاریابی marketing teacher
آموزش بازاریابی MARKETING education آموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING education
آموزش بازاریابی MARKETING education آموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING educationآموزش بازاریابی MARKETING education

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی