مشاور بازاریابی و فروش یا مدیر بازاریابی و فروش
علی خویه | سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۱۹ ق.ظ
به نظر شما اگر قرار باشد در بازاریابی و فروش شرکت خود تحولی ایجاد کنید کدام گزینه را انتخاب می کنید یک مشاور یا یک مدیر، تفاوت این دو در چیست و هرکدام چه مزیت ها و اهمیتی دارند؟
کدام یک از این دو می توانند برای سازمان یا شرکت شما مفید باشند؟
یک دکتر یا مشاور بازاریابی چه نقش هایی دارد؟
آیا داشتن یک مشاور بازاریابی و فروش در شرکت هزینه زا است؟
- ۹۳/۰۳/۰۶