مشاور و مدرس بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ

مشاور و مجری طرح های بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ

مشاور و مدرس بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ

مشاور و مجری طرح های بازاریابی، مدیریت، تبلیغات و برندیینگ

معرفی مدیر عامل
استاد علی خویه

مدرس دانشگاه،
دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

برای آشنایی به خدمات ما به سایت Khooyeh.ir مراجعه کنید
تماس با ما:

صفحه اینستاگرام instagram.com/khooyeh.ir

شماره تماس با مدیر برنامه استاد خویه
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
۰۲۱۲۶۷۱۱۲۷۱
تهران ، خیابان نیاوران ( باهنر)، بعد از پمپ بنزین، کوچه رفیعی، پلاک ۵
شماره تماس مستقیم با علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

http://negotiation.blog.ir/
آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

http://khooyeh.com/
آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

http://brandengineering.blog.ir/
مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

http://saleschool.blogfa.com/
آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۱ ثبت شده است

اهمیت ، ضرورت و فواید مشاور بازاریابی

علی خویه | يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۱، ۰۸:۳۹ ق.ظ

اهمیت ، ضرورت و فواید مشاور بازاریابی

ضرورت مشاوره بازاریابی

کار اصلی مدیران بازاریابی تعریف نیازهای مصرف‌کنندگان به منظور تدوین و اجرای استراتژی‌ها و برنامه‌های بازاریابی با هدف تامین نیازهای مشتریان است. در این خصوص دستیابی مدیران به اطلاعات مربوط به مشتریان، رقبا و دیگر نیروهای موجود در بازار امری ضروری است.

تبلیغات هرگونه ارایه و پیشبرد غیرشخصی ایده، کالا یا خدمات توسط یک تبلیغ‌کننده است که اهدافی همچون ایجاد آگاهی،‌ ترغیب، یادآوری و تقویت کردن را دنبال می‌کند و پیشبرد فروش مجموعه‌ای از ابزارهای محرک گوناگون است که اهداف آن ارایه انگیزه خرید و در کوتاه‌مدت خرید سریع‌تر یا بیشتر کالا یا خدمات است.

بررسی تبلیغات در مواردی مانند کسب اطلاعات مربوط به مخاطبان رسانه‌ها، تعیین میزان موفقیت برنامه‌های تبلیغاتی، ارایه پیام‌های جذاب‌تر، برنامه‌ریزی تبلیغات به‌طور اثربخش و انتخاب رسانه‌ها و روش‌های موثرتر تبلیغات، مدیران را یاری می‌کند.

تحقیقات و بازاریابی

1-2 سیستم­های اطلاعات بازاریابی

سیستم­های اطلاعات بازاریابی [1](MIS). متدها و فرآیندهایی هستند که به منظور جمع­آوری کردن، تحلیل کردن، نگهداری کردن و توزیع داد­ها و اطلاعات به صورت سیستماتیک مورد استفاده قرار می­گیرد. اهمیت MIS در سازماندهی و ادغام اطلاعات و فرآیندهای تحقیق بازاریابی مشمول می­باشد. سیستم­های مبتنی بر رایانه می­تواند:

·         به طور مستقیم داده­های جدید را در پایگاه­های داده موجود با یکدیگر ادغام کند.

·         داده­های استفاده شده در مدل­های آماری را تحلیل کند.

·         به مدیران اجازه می­دهد تا فرضیه­ها را بر اساس داده­های موجود آزمایش کنند.

کار اصلی سیستم­های اطلاعات بازاریابی، تهیه اطلاعات مورد نیاز به منظور اتخاذ تصمیمات بازاریابی می­باشد. MIS  زمانی مؤثرترین می­باشد که اطلاعات به طریقی به هنگام و به موقع و به صورت قابل استفاده فرم ممکن فراهم شده است.

 

2-2 فرآیند تحقیق بازاریابی

  • علی خویه

معاینه و عارضه یابی سازمانی توسط مشاوران مدیریت بازاریابی فروش و تبلیغات

  • علی خویه

مشاور بازاریابی و فروش

علی خویه | چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۱، ۰۷:۵۰ ق.ظ

به نام خدا

قابل توجه کلیه ناشران گرامی و علاقمندان به اسپانسر در چاپ و انتشار کتاب و سرمایه گذاران محترم

کتاب مشاور بازاریابی و فروش،  در 820 صفحه آماده چاپ و نشر می باشد در صورت تمایل اعلام آمادگی نمایید

 

 

به نام او که همه هستی از اوست

مشاور بازاریابی و فروش

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران

 بازاریابی، فروش، روابط عمومی وتبلیغات

نویسنده و مترجم:

مهندس علی خویه و فهیمه احمدی

www.khooyeh.com

www.marketingconsulting.blogfa.com

www.marketingconsulting.persianblog.ir

1390

قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مشاوره در شاخه های مختلف به ویژه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات

 

فهرست برخی از مطالب کتاب:

·         مشاور کیست مفاهیم اساسی

·         مطالعه موردی...

·         مشاور مدیریت کیست

·         مشاور بازاریابی کیست

·         تعریف مشاوره و مشاور بازاریابی

·         مشاور بازاریابی یک تخصص مهارت دانش یا هنر

·         هدف از مشاوره

·         مشاوره مبتنی بر هدف

·         اهمیت و ضرورت مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات

·         مطالعه موردی...

·         نقش های یک مش
  • علی خویه

بازاریابی پست مدرن

علی خویه | سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۳۷ ق.ظ
بازاریابی پست مدرن


بازاریابی پست مدرن
دانش بازاریابی هم مثل سایر علوم در مسیر پر پیچ و خم تاریخ خود تغییرات زیادی را تجربه کرده و نظامها و دورانهای مختلفی را گذرانده است. بعد از جنگ جهانی اول ، بازاریابی در سطح جهانی مطرح شده و پس از آن رشد سریعی یافته و در این رهگذر سایر علوم را نیز به خدمت گرفته تا امروز که از مفاهیم بنیادی زندگی امروز ماست. نظامهای بازاریابی در ابتدا محصول گرا بوده اند.در این نظامها مصلحت و قابلیتهای سازمان و آنچه که می تواند تولید کند محوریت داشته اند. تولید با حداقل هزینه و تمرکز بر فناوری و فروشگاههای مملو از کالا رقابت کمتر و بازارهای تقریبا انحصاری از خصوصیات این دوره است. تولیدکننده در مواجهه با مشتری جایگاه برتر قرار گرفته و مشتری حتی با انتظار طولانی و ایستادن در صفهای طویل مجبور است که خود را با تولید کننده هماهنگ کند . جملات "همین
  • علی خویه
تفاوت مشاوره بازاریابی و فروش با مشاوره در رشته ها و شاخه های دیگر

در مشاوره بازاریابی و فروش یک مشاور باید خود طعم بازاریابی و فروش را از نزدیک چشیده باشد و تجربه هایی در زمینه بازاریابی فروش و تبلیغات داشته باشد چرا که بازاریابی و فروش یک علم و هنر عملی علمی و کاربردی می باشد چنانچه مشاور فقط تحصیلات آکادمیک داشته باشد نمی تواند نسخه های ارزشمندی ارایه کند



در ادامه خلاصه کتب مدیریتی تقدیم می گردد


  • علی خویه

فواید مشاوره از دیدگاه معنوی

علی خویه | يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۱، ۰۵:۱۹ ق.ظ

با چه کسانی مشورت نکنیم؟/ فواید مشورت ازدیدگاه‌ علی(ع)

  • علی خویه

مشاور تحقیقات بازاریابی

علی خویه | سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۱، ۰۹:۳۸ ق.ظ
حقیقات بازاریابی

تعریف و تنظیم مسأله

                  فقط زمانی که مسأله به وضوح تعریف و تنظیم شد و اهداف تحقیق دقیقا معین شدند می توان روش تحقیق مناسبی طراحی کرد یا برگزید.

                  اگر شخصی که درموقعیت تصمیم گیری قرار دارد مشکلی داشته باشد ،راههای متعدد مناسبی برای حل مشکل دراختیار دارد،اما اینها درهماهنگی برابر نیستند وباید ازمیان آنها یکی را برگزیند.

                  تحقیق نه فقط باید نیازهای اطلاعاتی پژوهشگر را فراهم کند، بلکه باید کارمدترین نوع تحقیقات را پیش روی او قرار دهد.

                   تنظیم و تعریف مسآله نیازمند ارتباط و هماهنگی مناسب بین تصمیم گیرنده و پژوهشگر بازاریابی است.

                  هدف عمده تحقیقات بازاریابی

      تصمیم گیرنده و محیط اطراف آن

      مسیرهای عملیاتی جانشین

      اهداف تصمیم گیرنده

      پیامدهای مسیرهای عملیاتی جانشین

                  سؤال: چگونه می توان از دام تحقیق راجع به مسأله نادرست تصمیم گیری دوری گزید؟

جواب: راه اصلی آن است که تا هنگامی که مسأله تصمیم گیری به طور کامل تعریف نشده است، تحقیق را به تعویق بیندازیم.

طرح اولیه و پیشنهادی پژوهشگر در مورد مشکل باید مطالب را در برگیرد:

                  عملکرد : عملیاتی که تحقیق منجر به انجام دادن آنها خواهد شد.

                  منشاء : رویدادهایی که باعث اجرای تصمیم گرفته شده می شود.

                  اطلاعات : پرسشهایی که تصمیم گیرنده به پاسخ آنها نیاز دارد تا یکی از مسیرهای عملیاتی را بر گزیند

                  افراد هدف:  گروههایی که باید اطلاعات از طریق آنها جمع آوری شود.

                  لجستیک : برآوردهای زمان و بودجه لازم برای اجرای تحقیق را در بر می گیرد.

اجزای یک طرح تحقیقاتی

                              نام آزمایشی پروژه

                              شرح مشکل بازاریابی:

                  شرح مختصری است که چارچوب مشکل موردنظر را مشخص و توصیف می کند.

                              اهداف و محدودیتهای پروژه:

                   نویسنده در این قسمت هدف و قلمرو پروژه را می آورد.

                              رئوس مطالب:

                   چارچوب آزمایشی کل پروژه است و باید برای درج مشکلات پیش بینی نشده به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد

                              منابع اطلاعاتی و روش شناسی

                              تحقیق:

                  انواع اطلاعاتی که باید جمع آوری شود(اولیه و ثانویه) در این بخش تعریف شده و توضیح  مختصری درباره روشهای جمع آوری اطلاعات داده می شود.

                              برآورد زمان و نیروی انسانی موردنیاز:

                  تعداد افراد لازم برای به انجام رساندن تحقیق همراه با نوع مسؤولیت و میزان دستمزد آنها باید به فهرست در آید.

                              تخمین هزینه ها:

  • علی خویه

کتاب های مرتبط با مشاور بازاریابی

علی خویه | سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۱، ۰۹:۰۵ ق.ظ
  • علی خویه

خلاصه کتاب مشاور بازاریابی

علی خویه | سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۱، ۰۹:۰۴ ق.ظ

خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار

نویسنده: دکتر احمد روستا و ...(معروف به سه استاد)

http://www.bookvc.com/Library/DownloadBook/29616



  • علی خویه

خلاصه کتاب های مدیریتی مشاور بازاریابی علی خویه

علی خویه | سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۱، ۰۸:۵۸ ق.ظ

  
نما: 
پرده آخر مدیریت.pdf
پرده آخر مدیریتاز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید). ویرایش
23/9/1390 10:58 ق.ظ
کشف توانمندی ها.pdf
کشف توانمندی هااز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید). ویرایش
18/3/1389 12:36 ب.ظ
کارکنان نامرئی.pdf
کارکنان نامرئیاز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید). ویرایش
18/3/1389 12:32 ب.ظ
نقش و منابع قدرت در عرصه مدیریت.pdf
نقش و منابع قدرت در عرصه مدیریتاز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید). ویرایش
18/3/1389 12:32 ب.ظ
ثروتمندترین مرد بابل.pdf
ثروتمندترین مرد بابلاز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید). ویرایش
18/3/1389 12:28 ب.ظ
بزرگترین اصل مدیریت در دنیا.pdf
بزرگترین اصل مدیریت در دنیااز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید). ویرایش
18/3/1389 12:27 ب.ظ
کسب و کار به شیوه بیل گیتز.pdf
کسب و کار به شیوه بیل گیتزاز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید). ویرایش
12/3/1389 10:31 ق.ظ
کاتلر در مدیریت بازار.pdf
کاتلر در مدیریت بازاراز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید). ویرایش
3/11/1388 06:25 ب.ظ
کلیدهای طلایی مدیریت منابع انسانی.pdf
کلیدهای طلایی مدیریت منابع انسانیاز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
پنج دشمن کار تیمی.pdf
پنج دشمن کار تیمیاز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
پنجمین فرمان.pdf
پنجمین فرماناز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
چگونه چون مدیران عالی بیندیشیم.pdf
چگونه چون مدیران عالی بیندیشیماز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
چگونه می توان پیروز شد.pdf
چگونه می توان پیروز شداز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
چه کسی می گوید فیلها نمی رقصند.pdf
چه کسی می گوید فیلها نمی رقصنداز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
ناجی نیسان.pdf
ناجی نیساناز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
هیچ چیز نمی تواند ناراحتم کند.pdf
هیچ چیز نمی تواند ناراحتم کنداز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
مدیریت بر خود.pdf
مدیریت بر خوداز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
مدیریت در ابهام.pdf
مدیریت در ابهاماز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
مدیریت در جامعه آینده.pdf
مدیریت در جامعه آیندهاز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
مدیریت نگرش.pdf
مدیریت نگرشاز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
مستندسازی تجربیات مدیران.pdf
مستندسازی تجربیات مدیراناز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
مدیریت بر آینده با تکنولوژی فردا.pdf
مدیریت بر آینده با تکنولوژی فردااز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
مدیران یک دقیقه ای.pdf
مدیران یک دقیقه ایاز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
مدیریت از راه ارزشها.pdf
مدیریت از راه ارزشهااز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
مدیریت استراتژیک منابع انسانی.pdf
مدیریت استراتژیک منابع انسانیاز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
مدیریت اقتضائی متناسب با فرهنگ های سازمانی.pdf
مدیریت اقتضائی متناسب با فرهنگ های سازمانیاز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید). ویرایش
3/11/1388 06:25 ب.ظ
ساختن برای ماندن.pdf
ساختن برای ماندناز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید). ویرایش
3/11/1388 06:25 ب.ظ
عذرخواهی یک دقیقه ای.pdf
عذرخواهی یک دقیقه ایاز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید). ویرایش
3/11/1388 06:25 ب.ظ
فراز و نشیب مدیریت.pdf
فراز و نشیب مدیریتاز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید). ویرایش
3/11/1388 06:25 ب.ظ
قدرت انتقاد سازنده.pdf
قدرت انتقاد سازندهاز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
مدیران کهنه کار و زمانه نو.pdf
مدیران کهنه کار و زمانه نواز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
روش عالی برای انجام بیشترین کار (قورباغه را قورت بده).pdf
روش عالی برای انجام بیشترین کار (قورباغه را قورت بده)از SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
از خوب به عالی.pdf
از خوب به عالیاز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
استراتژی اثربخش.pdf
استراتژی اثربخشاز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
اشتباه مهلک مدیران.pdf
اشتباه مهلک مدیراناز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
بابای دارا ، بابا ندار.pdf
بابای دارا ، بابا نداراز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
بیواسطه از دل.pdf
بیواسطه از دلاز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
تمایز یا نابودی.pdf
تمایز یا نابودیاز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
ثروت آفرینان.pdf
ثروت آفریناناز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید). ویرایش
3/11/1388 06:25 ب.ظ
جهانی شدن.pdf
جهانی شدناز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
درس هائی از آینده.pdf
درس هائی از آیندهاز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید). ویرایش
3/11/1388 06:25 ب.ظ
رهبری تحول.pdf
رهبری تحولاز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
رهبری کارآفرین.pdf
رهبری کارآفریناز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
بهبود بی تردید.pdf
بهبود بی تردیداز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید).
3/11/1388 06:25 ب.ظ
رهیدن از قانونهای کهنه.pdf
رهیدن از قانونهای کهنهاز SHIFT+ENTER برای باز کردن منو استفاده کنید (پنجره جدید). ویرایش
3/11/1388 06:25 ب.ظ

  • علی خویه